1 3
مجموعه گوشی‌های هوآوی نوا 10 رونمایی می‌شود

روز گذشته خبر به بیرون درز پیدا کرد مبنی بر اینکه نخستین تصاویر مربوط به گوشی نوا 10 پرو منتشر شده است. امروز هوآوی به طور رسمی تایید کرد که این گوشی هوشمند روز چهار ژوییه رونمایی می‌شود. در عین حال، منابع متعددی تصاویری چند از این گوشی نوا 10 پرو رو کرده‌اند.

طراحی و مختصات فنی هوآوی نوا 10 پرو

همچنان که از تصاویر برمی‌آید هوآوی نوا 10 پرو دارای نمایشگر 6.7 اینچی اولد با حواشی خمیده یا همان اج در قسمت جلو است. این گوشی به احتمال مجهز به نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. نوا 10 پرو مانند گوشی سال گذشته این شرکت، یعنی نوا 9پرو، مجهز به دوربین سلفی است که در گوشه سمت چپ بالا واقع شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی از نوع دوگانه 60 مگاپیکسلی است. به علاوه، به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت آن روی صفحه نمایش قرار گرفته باشد.

2 4

قسمت عقب نوا 10 پرو مجهز به دوربین سه‌گانه عمودی است. رنگ اصلی این گوشی نقره‌ای است اما در پاره‌ای از قسمت‌های آن از رنگ طلایی نیز استفاده شده است. دوربین اصلی گوشی 50 مگاپیکسلی با حسگر RYYB است. از مختصات دو دوربین دیگر اطلاعاتی به دست نیامده است.

3 3

موتور پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون البته بدون پشتیبانی از 5جی است و گمان می‌رود که توان شارژ آن 100 واتی باشد. دیگر جزییات این گوشی نیاز به تایید دارند و جدای از از رنگ اصلی آن یعنی نقره‌ای نوا 10 پرو در رنگ آبی سیر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

4 3
مجموعه گوشی‌های هوآوی نوا 10 رونمایی می‌شود 6

اوایل ماه جاری میلادی دو دستگاه از هوآوی با شماره مدل‌های NCO-AL00 و GLA-AL00 در اداره گواهی اجباری چین یا همان CCC به ثبت رسید. از فهرست این اداره چنین برداشت شده که این دستگاه‌ها به ترتیب مجهز به توان شارژ 66 و 100 واتی هستند. شایعات می‌گویند که مدل NCO-AL00 می‌تواند نوا 10 و GLA-AL00 نسخه پروی آن باشد. با اینکه شرکت سازنده گفته که فقط مدل پرو در دستور کار است این احتمال وجود دارد که مدل دیگری نیز روز چهارم ژوییه رسما از پرده بیرون بیفتد.

5

منبع: gizmochina