دوربین گلکسی زد فولد4 چه تفاوتی با دوربین گلکسی زد فولد3 دارد؟

هر دستگاه جدیدی که ساخته می‌شود این انتظار وجود دارد که تغییراتی در طراحی آن مشهود باشد و این به طور دقیق همان چیزی است که طرفداران محصولات سامسونگ از گوشی گلکسی زد فولد 4 توقع دارند. تصاویری که از این گوشی به بیرون درز کرده طرحی کلی از این دستگاه به ما می‌دهد.

این در صورتی است که همیشه در صحت و سقم چنین عکس‌های شک و شبهه وجود دارد. یکی از آشکارترین تغییرات طراحی که در آن عکس‌ها دیده‌ایم، ظاهرا قرار نیست اتفاق بیفتد و این موضع را یک افشاگر در توییتر پیش کشیده است. بنابراین این احتمال هست که گلکسی زد فولد 4 فاقد تغییرات مورد انتظار باشد.

از تصاویر اولیه‌ای که از گلکسی زد فولد 4 به دست آمده چنین برمی‌آید که حفره دوربین دستگاه از نو طراحی شده باشد. از این رو ادعا شده که حفره دوربین گلکسی زد فولد 4 به طور دقیق شبیه به گلکسی زد فولد 3 است. همچنین گفته شده که دوربینش از نوع 50 مگاپیکسلی است.

شایعاتی نیز در خصوص مشخصات گلکسی زد فود 4 بر سر زبان‌ها است. انتظار می‌رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری داشته باشد.

در گزارش‌های اولیه آمده بود که گلکسی زد فولد 4 در ابعاد 155x130x7.1 میلی‌متر ساخته می‌شود و این در حالی است که در حالت باز ابعادش به 158.2×128.1×6.4 می‌رسد. نمایشگر داخلی تاشوی دستگاه نیز ممکن است دقیقا مانند مدل قبلی دارای یک دوربین زیر نمایشگر باشد.

از دیگر مختصات این گوشی می‌توان به تراشه پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با باتری 4400 میلی‌آمپر اشاره کرد که از توان شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی یحتمل علاوه بر شارژ بی‌سیم و معکوس دارای رتبه مقاومت در برابر آب یا همان گواهی‌نامه IPX8 است.

به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات در حال حاضر به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته‌اند. نکته مهم این است که راه‌اندازی رسمی این گوشی چندان دور نیست. پس انتظار می‌رود که سامسونگ در اوایل ماه آینده از گلکسی زد فولد 4 رونمایی کند.

منبع: sammobile