gsmarena 002 3
ریلمی هم از تراشه MediaTek Dimensity 9000 استفاده می‌کند

ریلمی هم از تراشه MediaTek Dimensity 9000 استفاده می‌کند

شرکت مدیاتک اخیرا آخرین (یا شاید برخی بگویند اولین چیپست) پرچمدار خود موسوم به Dimensity 9000 را به نمایش گذاشته و آن را در برابر اسنپدراگون 8 نسل 1 و نیز وظایف مرتبط با هوش مصنوعی و سایر شاهکارهای از این دست محک زده است.

به طور قطع این محصول مدیاتک در رقابت با بهترین‌ها و بزرگترین‌‌های شرکت کوالکوم عرضه شده و سازندگان گوشی همراه نیز تاکنون متوجه این موضوع شده‌اند و اعلام شده است که در گوشی‌هایی همچون اوپو، ردمی، ویو و آنر Dimensity 9000 به کار گرفته خواهد شد.

اکنون می‌توانیم به فهرست بالا گوشی ریلمی را هم اضافه کنیم. این برند از تراشه مدل  Dimensity 1200 مدیاتک را در گوشی‌های رده بالای خود مورد استفاده قرار داده است. از این رو، جای تعجب نیست که اینک به استفاده از Dimensity 9000 روی آورد. در حال حاضر مشخص نیست که ریلمی قصد دارد چه دستگاهی را با Dimensity 9000 عرضه کند، اما مدیر ارشد اجرایی این برند ظاهرا این خبر را در Weibo تأیید کرده است.

از آنجا که گفته می‌شود که گوشی Find X4 مجهز به Dimensity 9000 و در گوشی Find X4 Pro تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به کار گرفته می‌شود، آیا با جرات می‌توان اظهار کرد که گوشی GT 2 Pro ریلمی به بهترین محصول کوالکوم و non-Pro GT 2 به تراشه مدیاتک مجهز می‌شوند؟ باید دید چه پیش می‌آید.

منبع: gsmarena