Decorated Christmas gifts 2
معرفی برنده جشنواره نوروزی فروشگاه دُرجیو

اولین جشنواره نوروزی دُرجیو نیز به پایان رسید و خوشبختانه برای اولین بار استقبال از این طرح بی نظیر بود. در این  جشنواره  ما اعلام کرده بودیم که یک  دستگاه گوشی مایکروسافت لومیا ۵۵۰  را به نفر خوش شانس این جشنواره را از طریق قرعه کشی اهدا کنیم.

در این جشنواره قرار بود به کسانی که از تاریخ  ۱۲ اسفند تا ۱۳ فروردین یک گوشی از فروشگاه دُرجیو خریداری کنند، طی یک قرعه کشی به یک نفر از خریداران یک عدد لومیا ۵۵۰ تقدیم شود.

خوشبختانه امروز قرعه کشی انجام شد و برنده جشنواره نوروزی مشخص شد: برنده ی جشنواره ی نوروزی فروشگاه وینیوزر- آقای، محمد کیانی از شهرستان آستارا هستند. ایشان در تاریخ ۲۰ اسفند ماه یک عدد لومیا ۹۵۰ ایکس ال تک سیم   از فروشگاه وینیوزر خریداری کردند و هم اکنون نیز برنده یک عدد لومیا ۵۵۰ شدند. با آقای کیانی تماس گرفته شد و ضمن عرض تبریک هماهنگی های لازم برای ارسال جایزه انجام شد.

فروشگاه دُرجیو در آینده نیز جشنواره های به مراتب بزرگتری خواهد داشت. تصمیم داریم علاوه بر جشنواره به صورت تصادفی به بعضی از خریداران جایزه هایی همچون لوازم جانبی، گیفت کارت، بن تخفیف برای خرید بعدی و … هدیه کنیم. شاید برنده بعدی شما باشید.

lumia 550 box