motorola edge 30 lite 820x461 1
عکسی ببینید از گوشی موتورولا اج30 لایت

سری گوشی موتورولا اج30 از مدل وانیلی و پرو تشکیل شده است و انتظار می‌رود که این شرکت به زودی نسخه لایت این گوشی عرضه را کند. هچنانکه در تصویر رسمی لو رفته آن طراحی‌اش آشکار شده است.

موتورولا اج30 لایت ـ با اسم رمز میامی ـ دارای یک دوربین مستطیلی شکل در پشت است که یک فلاش LED و دو دوربین را در خود جای داده و این برخلاف نسخه‌های وانیلی و پرو  است که سه دوربینی هستند.

ماژول دوربین همچنین دارای متنی در سمت راست است که تایید می‌کند دوربین اصلی از حسگر 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای OIS است که بر شایعات قبلی صحه می‌گذارد. از قرار معلوم دوربین دیگر این گوشی از نوع 13 مگاپیگسلی اولتراواید است.

gsmarena 001 1 1

پنل پشتی نیز دارای مارک موتورولا در پایین است و لوگوی Moto در مرکز آن قرار دارد. اما حسگر اثر انگشت در این قسمت دیده نمی‌شود و احتمالا در سمت راست و در دکمه پاور تعبیه شده و در کنار آن دکمه کم و زیاد صدا جا خوش کرده است.

در تصویر نمایی از موتورولا اج30 لایت دیده نمی‌شود اما شایعات مدعی است که این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 6.28 اینچی از نوع 120 هرتز فول اچ‌دی پلاس POLED است و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بر آن نقش بسته است.

از دیگر شایعاتی که حول این گوشی است می‌توان به استفاده از تراشه پردازنده اسنپدراگون 695 SoC، رم هشت گیگابایت و بالاتر، حافظه داخلی 256 و باتری 4020 میلی‌آمپری با توان شارژ سریع 30 واتی اشاره کرد. گوشی موتورولا اج30 لایت در رنگ‌های سرمه‌ای، یاسی، نقره‌ای و سبز پسته‌ای به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع: gsmarena