gsmarena 002 1 1
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خوش‌دست‌تر از گلکسی زد فولد 3

برخی از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با نسبت تصویر متفاوت جزیی لو رفته است.

گوشی‌ هوشمند سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از جمله گوشی‌های تاشوی برجسته است اما شاید شاخص‌ترین نکته این گوشی در اندازه نسبت تصویر آن باشد که موجب شده تا به یک گوشی بلند نه چندان خوش‌دست تبدیل شود. براساس تازه‌ترین اطلاعات لو رفته از چین، سامسونگ دست در کار ساخت گوشی تازه‌ای زده تا نسلی جدید اصلاح شده‌ای از نوع گوشی را به کاربران خود برساند.

آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مربوط به گوشی گلکسی زد فولد 3 است که شباهت زیادی با تصاویر بعدی که مربوط به گلکسی زد فولد 4 است و قرار است روانه بازار شود دارد. گوشی گلکسی زد فولد 4 قدری پهنای بیشتری دارد و نسبت تصویر آن تا اندازه‌ای بهبود یافته و از نمونه فولد 3 کوتاه‌تر است.

gsmarena 001 3
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خوش‌دست‌تر از گلکسی زد فولد 3 5

البته هنوز مشخص نیست این تصاویر به طور قطع نمای نهایی فولد 4 باشد ولی بی‌شک مربوط به این گوشی است و طبق اطلاعاتی که از سازنده به دست آمده ابعاد آن بر اساس خواسته رسمی سامسونگ است و از این رو می‌توان نتیجه گرفت که گوشی بعدی تاشوی این شرکت کره‌ای خوش‌دست‌تر است.

از دیگر نکاتی که از این قاب می‌توان دریافت آن است که طراحی دوربین فولد 4 شباهت بسیار زیادی با فولد 3 دارد و از حسگرهای متعددی برخوردار خواهد بود.

gsmarena 002 2
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خوش‌دست‌تر از گلکسی زد فولد 3 6
gsmarena 003 1
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خوش‌دست‌تر از گلکسی زد فولد 3 7

از طرف دیگر، چندی پیش خبر رسید که صفحه نمایش تاشوی فولد 4 برجستگی کمتری دارد و این موردی است که در فولد 3 مشکل اصلی به حساب می‌آمد. بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ درصدد اصلاح تمامی موارد موجود در فولد 3 برآمده است.

آیا در پرچمدار تاشوی بعدی سامسونگ شاهد دوربین متفاتی نیز خواهیم بود؟ باید دندان روی جگر گذاشت و چشم به راه پیشامدها شد.

منبع: wingo-7