Screenshot 2022 07 31 093012
سامسونگ شایعه توقف تولید پردازنده اگزینوس را تکذیب کرد

سامسونگ گمانه‌زنی‌ها مبنی بر توقف تولید تراشه‌های اگزینوس را رد کرد. شایعاتی وجود دارد حاکی از اینکه این شرکت فقط تا سال 223/2024 از پردازنده Exynos SoCs در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کند و پس از آن تولید این نوع تراشه‌ها را متوقف خواهد کرد. به تازگی در گزارشی که در کره جنوبی منتشر شد به نقل از سامسونگ گفته شده که این شایعه دروغ است.

سامسونگ در نشست سه ماهه دوم 2022 در تشریح عملکرد خود گفت که تولید تراشه اگزینوس را متوقف نخواهد کرد و از قضا در حال کار بر روی توسعه رقابتی برند اگزینوس است. سامسونگ امیدوار است با دیگر مشاغل IP همکاری و توسعه‌های اولیه را برای تقویت سهم بازار مشتریان اصلی خود آغاز کند.

سامسونگ همچنین در حال توسعه پردازنده پیشرفته به طور خاص برای مجموعه گوشی‌های گلکسی اس است. از سوی دیگر، شایعه شده که گروه 1,000+ Dream Team سامسونگ در حال کار بر روی تراشه پیشرفته جدیدی است. با این حال، شایعه شده که تلاش‌ها برای ارایه تراشه ممتاز گلکسی اس فعلی باعث شده سامسونگ عرضه تراشه جدید اگزینوس را به تاخیر بیندازد.

گفته شده که تراشه جدید مجموعه گوشی‌های گلکسی اس سال 2025 عرضه می‌شود. در این چنین حالتی، مدل‌های آینده گلکسی اس 23 تنها دارای تراشه‌های اسنپدراگون خواهند بود. سامسونگ بار دیگر تاکید می‌کند که قصد دارد با تحلیل چشم‌انداز بازار و تقاضاهای جهانی در میان‌مدت و بلندمدت به مسیر سرمایه‌گذاری خود ادامه دهد.

منبع: gizmochina