Samsung Galaxy S9 Plus Case Render
آشکار شدن جزئیات جدید از گلکسی اس 9

آشکار شدن جزئیات جدید از گلکسی اس 9

تاکنون با شایعات و گزارشات مختلفی درباره گلکسی اس 9 رو به رو بودیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت چینی نرسید. حال به تازگی برخی جزئیات سخت افزاری پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده و همچنین تصاویر رندر شده جدیدی نیز منتشر شد.

باتوجه به پایگاه داده Geekbench از مشخصات این محصول باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 845 هشت هسته ای با تراشه گرافیکی آدرنو630 یا اگزینوس 9810، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و برخی دیگر اشاره داشت.

این طور که پیداست شرکت کره ای می خواهد در اوایل سال 2018 به معرفی این محصول پرچمدار بپردازد. اسمارتفونی که طراحی جذابی داشته و می توان آن را با طراحی پریمیومی دانست. گذشته از مشخصات سخت افزاری که تنها به پردازنده و حافظه رم ختم می شود، تصویر رندر شده ای مربوط به گلکسی اس 9 فاش شده که آن را جذاب تر می سازد. 

Samsung Galaxy S9 Case Render

در تصاویر گلکسی اس 9 گوشی هوشمند قابل توجهی بوده و می توان آن را محصولی باکیفیت از برند کره ای دانست. سامسونگ همیشه پرچمداران خود را با طراحی جذابی همراه می سازد و در این میان باید گلکسی اس 9 را به عنوان جدیدترین محصول کره ای ها دانست که بزودی از راه می رسد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند تا مشخص شود با چه اسمارتفونی از برند کره ای رو به رو هستیم. همانطور که می دانید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از جمله گوشی های هوشمندی هستند که نخستین بار به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شوند.

از این رو سامسونگ را باید اولین شرکتی دانست که پردازنده پرچمدار کوالکام را در محصولش به کار می گیرد.

منبع