sp42 0
آشنایی با بهترین تبلت های ویندوز 10

آشنایی با بهترین تبلت های ویندوز 10

شرکت مایکروسافت در سال 2015 تصمیم گرفت انتشار ویندوز 10 را آغاز کند و این سیستم عامل را دردسترس تمامی کاربران خود قرار دهد. ویندوز 10 سیستم عامل قابل توجه و کاملی محسوب شده که از طرفداران بسیاری نیز برخوردار است. هر سال تعداد محدودی از کمپانی های تولیدکننده تبلت و تلفن هوشمند به معرفی تبلت ویندوزی جدیدی می پردازند که تعداد آنها متعدد نیست و شرکت های معدودی را دربر می گیرد. در سال 2017 برخی کمپانی ها به عرضه تبلت های ویندوز 10 پرداختند و در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین تبلت های ویندوز 10 سال 2017 بپردازیم که هر یک ویژگی‌های خاص خود را داشته و بسیار قابل توجه هستند.

بهترین تبلت-مایکروسافت سرفیس پرو 2017

sp42 0

شرکت مایکروسافت در سال جاری تصمیم گرفت به معرفی تبلت جدید خود یعنی سرفیس پرو 2017 بپردازد که با مشخصات قابل توجه خود نظر هر فردی را جلب می کند. سرفیس پرو 2017 یک نسخه ارتقایافته در مقایسه با تبلت پیشین کمپانی محسوب شده که دست کمی از آن نداشته و با ویژگی های بزرگ می تواند چشمگیر باشد. شرکت ردموندی با معرفی این محصول خود نشان داد یک پله نسبت به رقبا جلوتر بوده و می تواند در توسعه تبلت حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. با پشتیبانی از قلم، نمایشگر پروضوح، صفحه کلید نرمی از جنس آلکانترا، پایه ای جهت کاربری به عنوان لپتاپ و برخی دیگر این تبلت هیبریدی را در دسته بهترین ها قرار می دهد.

نکته: صفحه نمایش باکیفیت 12 اینچی و بهترین تبلت ویندوز 10

یک چیز بیشتر: صفحه کلید و قلم به شکل جداگانه باید تهیه شوند.

چرا سرفیس پرو 2017 برترین است؟

فلسفه موفقیت مایکروسافت در توسعه دستگاه های سرفیس بسیار طولانی بوده و این شرکت با استارتی موفقیت آمیز توانست محصولاتی را توسعه دهد که بسیار قابل توجه و چشمگیر هستند. سرفیس پرو را می توان از جمله آنها دانست. نسل جدید تبلت پرچمدار کمپانی به ویژگی های بزرگی مجهز بوده که نمی توان آن را به آسانی شرح داد زیرا نیاز است تا به بررسی کامل آن پرداخت. صفحه نمایش 4K که رزولوشن 2000*3000 پیکسلی داشته می تواند وضوح بالایی را ارائه دهد.

مایکروسافت تبلت خود را در نسخه های مختلف Core m3 یا Core i5 عرضه می دارد که حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی دارند. با حافظه اس اس دی حداکثری 1 ترابایتی و برخی دیگر لیست مشخصات سرفیس پرو 2017 کامل و بی نقص است. بنابراین می توان تجربه کاربری لذت بخشی داشت و شاهد محصولی بود که در کنار کیفیت ساخت بالا، مشخصات قابل توجه و قدرتمندی داشته و برتر از هر تبلت ویندوزی محسوب می شود.

با قیمت پایه 799 دلاری و نهایی 2000 دلاری محصول شرکت مایکروسافت بسیار قابل توجه و کارآمد دانست. هدف توسعه سرفیس پرو جدید توسط مایکروسافت تبلتی بوده که بتواند نقش لپتاپ را برای کاربران ایفا کند و خوشبختانه شرکت ردموندی توانسته به این مهم دست پیدا کند. از این رو می توان انتظارات بسیاری از محصول شرکت ردموندی داشت زیرا با طراحی و نگاه اولیه می توان به این موضوع پی برد.

2- بهترین تبلت مقرون به صرفه: لنوو Miix 320

تبلت لنوو Miix 320 یک نوت بوک رده پایه بوده که مشخصات پایینی داشته اما با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. از مشخصات آن باید به صفحه نمایش 10 اینچی، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت. این مشخصات محصول را برای کاربری روزمره چون بررسی کردن ایمیل ، جستجو نت و برخی دیگر مناسب می کند.

بنابراین اگر به دنبال تبلت کارآمدی هستید که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد  و حتی برای آفیس نیز گزینه مناسبی تلقی می شود. در طراحی نیز ساده و مدرن به نظر رسیده و گزینه مناسبی برای کاربری های پایه است.

3- بهترین تبلت گیمینگ: لینکس Vision 8

linx windows 10 tablet

اگر بخواهیم به یکی از تبلت هایی که شباهتی به کنترلرهای XBOX ONE اشاره کنیم و حتی در طراحی نیز دست کمی از دیگر تبلت ها نداشته اشاره کنیم، قطعا باید تبلت گیمینگ لینکس Vision 8 را نام برد. این دستگاه مشخصات مطلوبی داشته اما نمی توان آن را بسیار قدرتمند دانست که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان داده و پرچمدار محسوب شود. از مشخصه های آن باید به سیستم عامل ویندوز 10، صفحه نمایش 8 اینچی 1080 پیکسلی، پردازنده x5 اینتل، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی و برخی دیگر اشاره داشت. این تبلت از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد که کاربری را برای افراد می تواند لذت بخش سازد.

اگر به دنبال تبلت کارآمد و قابل توجه هستید قطعا باید لینکس  Vision 8 را در لیست جای داد. اما در بخش طراحی کنترلرهایی شبیه به XBOX ONE می تواند تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورد که کم نظیر است. البته یکی از موضوع نامناسبی که ممکن موجب ناراحتی گیمرها شود، عرضه ویژن 8 تنها در بریتانیاست. اگر شما در دسته گیمرهای هاردکور تبلت هستید، این تبلت می‌تواند گزینه فوق العاده باشد.

پایین خط: تبلت گیمینگ 8 اینچی با سیستم عامل ویندوز 10

یک چیز بیشتر: قابلیت استریم بازیهای ایکس باکس وان روی ویژن 8 و انجام بازیها روی تبلت

4- بهترین تبلت برای آموزش: سرفیس پرو 3

mssurface3

اگر به سرفیس پرو 4 علاقمند شده اما توان خرید آن را ندارید، تبلت ویندوز 10 سرفیس پرو 3 گزینه بسیار مناسبی است. این تبلت در ساختار مشابه سرفیس پرو 4 بوده و کاربران از ویندوز 10 کاملی بهره می برند. از مشخصات این تبلت می توان به حافظه رم 2 یا 4 گیگابایتی، پردازنده اینتل Atom x7، حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد. گذشته از آن تبلت به پشتیبانی قلم و صفحه کلید با داک نیز می پردازد تا تجربه بهتری به کاربران ارائه دهد. شاید این مدل از سرفیس پرو 4 ارزان تر است اما همچنان با قیمت پایه 400 دلاری به فروش می رسد. اما این قیمت برای تبلت هیبریدی چون سرفیس پرو 3 شگفت انگیز و ارزشمند است.

پایین خط: بهترین تبلت آموزشی

یک چیز بیشتر: اگر می خواهید کاربری هیبریدی از سرفیس پرو 3 داشته باشید باید کاوری را تهیه کنید.

5- بهترین تبلت تجاری: اچ پی الیت  X3

hp elite x3 hero window

شرکت اچ پی در سال 2015 تصمیم گرفت تلفن هوشمند ویندوز 10 موبایلی را به نام الیت X3 معرفی کند. محصولی که با واکنش های مثبتی رو به رو شد و توانست با مشخصات سخت افزاری بزرگ خود موردتوجه همگان قرار گیرد. مدلی با حافظه رم 4 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، صفحه نمایش 5.96 اینچی QHD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

با قیمت 800 دلاری اگرچه الیت X3 گران قیمت است اما می توان با صفحه نمایش ایده آل آن را به عنوان تبلت مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان از مشخصات بزرگی در آن نام برد که در میان رقبا ویندوزی کم نظیر است و عملکرد بالایی می تواند از خود نشان دهد.

6- تبلتی نوآورانه: لنوو یوگابوک

lenovo yoga book open hero

لنوو پیشتر تبلتی را معرفی کرد که در کنار صفحه نمایش 10 اینچی به صفحه کلید مجازی هیلو مجهز بود که افراد می توانستند با استفاده از قلمی روی آن یادداشت یا طرحی رسم کرده و نتیجه را روی صفحه نمایش اصلی تماشا کنند. این تبلت چیزی نبود جز یوگابوک که با قیمتی مقرون به صرفه و در دو مدل ویندوز 10 و اندروید عرضه شد. البته مشخصات نسخه ویندوزی بالاتر از اندرویدی بود اما اگر بخواهیم به یک تبلت ویندوز 10 نوآورانه اشاره کنیم، قطعا یوگابوک را باید یکی از آنها دانست که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. با پشتیبانی از قلم هنرمندان می توانند این تبلت را برای طراحی های خود خریداری کنند.

7- بهترین مینی تبلت: نوویژن 8

31ca9w3a8el

شاید برند نوویژن برای شما آشنایی نداشته باشد اما این شرکت اخیرا تبلت کوچک خود را به نام نوویژن 8 عرضه داشت. تبلتی با سیستم عامل ویندوز 10، حافظه رم 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 1080 پیکسلی 8 اینچی، حافظه فلش 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی و برخی دیگر.

چنین مشخصه هایی محصول شرکت نوویژن را کارآمد می سازد و می توان آن را یکی از بهترین تبلت های 8 اینچی ویندوز 10 دانست که قادر است عملکرد بالایی را از خود نشان دهد. البته در زمینه سخت افزاری نباید حساب ویژه ای روی آن باز کرد.

نتیجه گیری

با توجه به لیست شاهد تبلت هایی هستیم که هر یک با ویژگی های خاص همراه هستند و می توانند انتظارات همگان را جلب کنند. البته در این میان سرفیس پرو 2017 را می توان برترین دانست که ویژگی های بزرگی برای آن به ارمغان آمده است. از این رو در لیست فوق شما می توانید مدل موردنظر را پیدا کنید و به تهیه تبلت ویندوز 10 بپردازید.

بهترین تبلت-مایکروسافت سرفیس پرو 2017

شرکت مایکروسافت در سال جاری تصمیم گرفت به معرفی تبلت جدید خود یعنی سرفیس پرو 2017 بپردازد که با مشخصات قابل توجه خود نظر هر فردی را جلب می کند. سرفیس پرو 2017 یک نسخه ارتقایافته در مقایسه با تبلت پیشین کمپانی محسوب شده که دست کمی از آن نداشته و با ویژگی های بزرگ می تواند چشمگیر باشد. شرکت ردموندی با معرفی این محصول خود نشان داد یک پله نسبت به رقبا جلوتر بوده و می تواند در توسعه تبلت حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. با پشتیبانی از قلم، نمایشگر پروضوح، صفحه کلید نرمی از جنس آلکانترا، پایه ای جهت کاربری به عنوان لپتاپ و برخی دیگر این تبلت هیبریدی را در دسته بهترین ها قرار می دهد.

نکته: صفحه نمایش باکیفیت 12 اینچی و بهترین تبلت ویندوز 10

یک چیز بیشتر: صفحه کلید و قلم به شکل جداگانه باید تهیه شوند.

منبع