whatsapp follows apples lead with end to end encryption for all image cultofandroidcomwp contentuploads201410IMG 2821 780x544 1
کاربران آی‌اواس 10 و 11 با واتساپ خداحافظی کنند

واتساپ اعلام کرد که از 2 آبان سال جاری دیگر از آی‌اواس 10 و 11 پشتیبانی نمی‌کند.

این شرکت اعلام کرد این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود و تا آن تاریخ به طور منظم به کاربران آی‌اواس 10 و 11 این موضوع را یادآوری خواهد کرد. بنابراین لازم است که کاربران نسبت به ارتقای آی‌اواس خود به نسخه‌های بالاتر اقدام کنند.

طبق اعلام واتساپ، به طور مرتب سیستم عامل‌های قدیمی را از نظر پشتیبانی مرور خواهد کرد و پشتیبانی خود را از آنها برخواهد داشت تا همه به یک اندازه از قابلیت‌های جدید این برنامه ارتباطی بهره‌مند شوند.

عدم پشتیبانی از آی‌اواس 10 و 11 به این معنی است که دو گوشی آیفون 5 و 5سی از 2 آبان قادر به استفاده از این برنامه نیستند به این دلیل که قابلیت ارتقا به آی‌اواس 12 را ندارند. همچنین گوشی‌های آیفون 5اس، آیفون 6 و آیفون 6اس در صورتی که به آی‌اواس 12 و جدیدتر ارتقا یافته باشند قادر به استفاده از پیام فوری واتساپ هستند.

در همین حال، این شرکت به تازگی اعلام کرد که چندین قابلیت جدید شامل تماس‌های صورتی 32 نفره، قابلیت مشاهده وضعیت به‌روزرسانی وضعیت‌ها در فهرست گفتگو و قابلیت استفاده از حساب تکی واتساپ در دستگاه‌های متعدد و چند قابلیت دیگر را در دست تهیه دارد. واتساپ همچنین در حال کار بر قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بی‌سروصدا گروه‌ها را ترک کنند. این قابلیت‌ها در مرحله توسعه هستند و تا مدتی دیگر در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: mspoweruser