The worlds first smartphone with a 200MP camera and Snapdragon 560x438 1
موتورولا از گوشی موبایل با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی می‌کند

درست پس از گوشی مدل Moto Razr 3 موتورولا اعلام کرد که گوشی پرچمدار نسل بعدی آن مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود و در ماه ژوییه 2022 رونمایی می‌شود. در این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 SoC به کار گرفته می‌شود و برخوردار از شارژ سریع 125 واتی است.

چن جین، مدیر عامل موتورولا، با انتشار تصویری در Weibo تایید کرد که گوشی هوشمند بعدی این شرکت با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. اگرچه وی زمان دقیق راه‌اندازی این گوشی را اعلام نکرد؛ گفت که در ماه ژوییه از راه می‌رسد.

چنانچه شما از دنبال‌کنندگان اخبار موتورولا باشید، یحتمل می‌دانید که در خصوص راه‌اندازی گوشی پرچمدار بعدی این شرکت مجهز با حسگر تصویری200MP ISOCELL HP1 با توان شارژ سریع 125 واتی پیشتر شایعاتی منتشر شده بود.

نکته درخور ذکر اینکه درمورد این گوشی هوشمند موتورولا اطلاعات زیادی در دست نیست. اما انتظار می‌رود که از صفحه نمایش با مختصات 6.7-inch Full HD+ 144Hz AMOLED، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 SoC و همانطور که گفته شد با توان شارژ سریع 125 واتی برخوردار باشد. در عین حال باید گفت که هیچ یک از این اطلاعات را شرکت مربوطه تایید نکرده است.

طبیعتا انتظار می‌رود به همراه دوربین 200 مگاپیکسلی لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی و سلفی 60 مگاپیکسلی به کار گرفته شود. گذشته از اینها، موتورولا تصمیم دارد پیش از عرضه این گوشی در سرتاسر جهان آن را در چین رونمایی کند.

منبع: theparadise.