Galaxy Buds Pro official 10
گلکسی بادز پرو2 مجوز گرفت

هدفون‌ بی‌سیم گلکسی بادز پرو2 سامسونگ از کمیسیون ارتباطات فدرال یا همان اف‌سی‌سی مجوز گرفت.

شرکت سامسونگ از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای یک دستگاه پوشیدنی دیگر مجوز دریافت کرده است. اوایل هفته جاری مجموعه ساعت‌های دیجیتال سامسونگ موسوم به گلکسی واچ5 از آژانس نظارتی نظر تاییدی گرفت و اکنون در نظر دارد تا توجه مشتریان خود را از ساعت‌های هوشمند به هدفون‌های بی‌سیم جلب کند.

این احتمال بعید نیست که سامسونگ در سال کنونی میلادی دو مدل هدفون بی‌سیم روانه بازار کند که یکی از آنها کلگسی بادز پرو2 نام دارد. هدفون‌های بادز2 دارای شماره مدل SM-R510است و به تازگی با همین نام از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا مجوز دریافت کرده است.

با این مجوز، هدفون مورد نظر یک قدم به توزیع و انتشار نزدیک‌تر شد اما باید دید که روز 10 اوت در آیین رونمایی در کنار گوشی‌های گلکسی زد4، زد فلیپ4 و ساعت هوشمند گلکسی واچ5 قرار خواهد گرفت یا نه.

شایعاتی بر زبان‌ها است مبنی بر این که ممکن است سامسونگ چند روزی رونمایی از گلکسی بادز پرو2 را به تعویق بیندازد ولی تاریخ قعطی آن همچنان نامعلوم است. نکته دیگر این که جعبه شارژ گلکسی بادز پرو2 مجهز به باتری بزرگتر خواهد بود.

این شرکت کره‌ای همچنین ممکن است اواخر سال جاری میلادی یک بادز لایو جدید رو کند. منتها جزییات آن نامکشوف است و باید دید که سامسونگ می‌تواند بازار هدفون‌های بی‌سیم را در قبضه خود بگیرد؟

منبع: sammobile