پاور بانکهای مایکروسافت در سه مدل DC-32, DC-33, DC-34 موجود شد

با رواج هر چه بیشتر پاوربانک‌ها یا شارژرهای همراه، کمپانی بزرگ مایکروسافت هم برای اینکه هواداران خود را در این بازار تنها نگذارد اقدام به طراحی و تولید پاوربانک‌هایی متحدالشکل اما با ظرفیت‌های متفاوت کرده است.

microsoft_dc_32_portable_dual_charger_5200_mah_adowanie_result

این پاوربانک‌ها که با مدل‌های DC-32, DC-33, DC-34 عرضه‌شده‌اند، ویژگی‌های فنی و ظاهری یکسانی دارند اما ظرفیت باتری‌ها و طول‌شان با یکدیگر متفاوت است. بدنه آنها فرم ساده‌ای دارد. مکعب مستطیل‌هایی مشکی‌رنگ با لبه‌های منحنی که مواد به‌کاررفته در ساخت آنها فاقد ترکیبات سمی ‌و مضر برای محیط‌  زیست است.

روی سطح بدنه می‌توان برند مایکروسافت را دید که به‌صورت برجسته حک‌ شده است. چهار نشانگر LED و دکمه پاور هم روی یکی از سطوح جانبی قرارگرفته‌اند. هر کدام از این LEDها بیانگر ۲۵ درصد از ظرفیت باتری هستند. اما سطح جانبی دیگر درگاه‌های ورودی و خروجی شارژ را دربر گرفته است. این پاوربانک‌ها دو درگاه خروجی USB دارند و این قابلیت را دارند که همزمان دو دستگاه را شارژ کنند.  شدت‌ جریان موردنیاز برای شارژ کردن پاور بانک ۵/۱ آمپر است و جریان خروجی آن ۱/۲ آمپر است. به کمک این جریان می‌توان تبلت و گوشی موبایل را با سرعت خوبی شارژ کرد. به همراه پاوربانک یک کابل microUSB به طول ۲۵ سانتیمتر موجود است که نیاز کاربر را برای شارژ برطرف می‌کند. اما برای شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان نیاز است که کابل دوم تهیه شود.