gsmarena 003
ویوو گوشی خودش را لو داد!

گوشی پایین‌رده وای02اس (Y02s) ویوو در وبسایت این شرکت لو رفت.

گوشی پایین‌رده وای02اس یک گوشی هوشمند پایین‌رده است که به تازگی توسط خود شرکت فاش شده است. این گوشی به طور تصادفی در وبسایت شرکت بارگذاری شده و با این که به سرعت حذف شد حذف مطلب و محتوی در اینترنت دشوار است و جزییات باقی می‌ماند.

دستگاه جدید دارای تراشه مدیاتک هلیو پی35 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه، یک دوربین تکی در پشت و یک بریدگی قطره‌ای در جلو خواهد بود.

مشخصات دقیقی از نمایشگر ال‌سی‌دی 6.51 اینچی این گوشی ذکر نشده است، اما با توجه به ماهیت گوشی، اگر وضوحش بالاتر از 720p باشد جای شگفتی است و این در حالی است که تراشه به کار رفته در وای02اس نرخ تازه‌سازی نمایشگرش را به 60 هرتز استاندارد محدود می‌کند. همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی روی ناچ نصب شده است.

قسمت پشت دارای طراحی دایره‌ای دوگانه است، اما روی آن دایره‌های سیاه عظیم فقط یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED مشاهده می‌شود. قسمت پشتی از بافت شیشه مانند تشکیل شده که اثر انگشت و خط و خش به خود نمی‌گیرد. با این حال، هیچ حسگر اثر انگشت در ویوو وای02اس دیده نمی‌شود.

باتری این گوشی از نوع 5000 میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 10 وات است. ویوو وای02اس در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود. از قیمت و زمان معرفی آن اطلاعاتی در دست نیست.

منبع: gsmarena