nokia logo 2
نوکیا احتمالا گوشی هوشمند با صفحه کلید فیزیکی معرفی می کند

نوکیا احتمالا گوشی هوشمند با صفحه کلید فیزیکی معرفی می کند

تا سال های قبل شرکت ها بیشتر روی تلفن های همراهی تمرکز داشتند که به صفحه کلید فیزیکی مجهز بودند اما در دهه جدید شرکت ها تصمیم گرفتند اسمارتفونی ارائه دهند که فاقد صفحه کلید بوده و همین امر موفقیتی نیز به دنبال داشت.

گوشی های هوشمند بدون صفحه کلید در ابتدا توسط آیفون اپل پایه گذاری شد و سپس کمپانی های دیگر تصمیم گرفتند به دنبال تحول طراحی اپل محصولاتی عرضه کنند که چشمگیر است.

در حالی که بلک بری سنت همیشگی را ادامه داده اما به نظر می رسد نوکیا نیز قصد داشته به جمع تولیدکنندگان گوشی های همراه با صفحه کلید فیزیکی بپیوندد. این برند فنلاندی می خواهد بزودی گوشی هوشمندی معرفی کند که همچون بلک بری به صفحه کلید فیزیکی مجهز است و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

Nokia image

نوکیا مشخص نکرده آیا می خواهد چنین گوشی هوشمندی عرضه دارد یا خیر و این اطلاعات از طریق پتنت اخیرا ثبت شده توسط برند فنلاندی آشکار شده است. گذشته از آن تلفن هوشمندی به شماره مدل TA-1047 در FCC ایالات متحده به ثبت رسیده که مربوط به این شرکت فنلاندی بوده که قصد داشته در آینده نزدیک این گوشی هوشمند با صفحه کلید فیزیکی را معرفی کرده و در بازار عرضه دارد.

این گوشی هوشمند با صفحه کلید فیزیکی به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز بوده و باید انتظار عملکرد گوشی هوشمند کارآمدی را از آن داشت. تاکنون شرکت نوکیا برای گوشی هوشمند خود صفحه کلید فیزیکی در نظر نگرفته بنابراین دشوار است تا انتظار گوشی هوشمندی را داشته باشیم که چنین ویژگی دارد. کمپانی نوکیا در تلاش است تا هر نوع محصولی را به مخاطب و کاربران خود ارائه دهد و در این میان باید به محصولی با صفحه کلید فیزیکی اشاره داشت که قطعا می تواند تجربه کاربری جالبی را به ارمغان آورد.

منبع