Screenshot 2022 07 22 171058
ناتینگ فون1 برای کسانی که قادر به تهیه آیفون14 نیستند

گوشی هوشمند ناتینگ فون1 بالاخره پس از ماه‌ها تبلیغات و بازاریابی به فروش می‌رسد و این اولین گوشی اندرویدی از شرکتی با نام عجیب ناتینگ (Nothing هیچ) است و با استقبال میانه‌ نظر منتقدان مواجه شده است.

این گوشی با قیمت 463 یورو هم‌اکنون قابل تهیه است و از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه به شمار می‌آید اما در ایالات متحده آمریکا برای فروش موجود نمی‌شود.

این گوشی دارای برخی مشخصات رده‌بالا است که باعث می‌شود این قیمت کاملاً غافلگیرکننده به نظر برسد. برای مثال، دارای صفحه نمایش FHD+ 120 هرتز و دو دوربین 50 مگاپیکسلی در قسمت عقب است. گوشی هوشمند ناتینگ فون1 دارای قابلیت‌های خاصی برای توجیه این قیمت مناسب است که از جمله اینها می‌توان به تراشه پردازنده میان‌رده و باتری کوچکتر اشاره کرد.

همچنین گفته شده که ناتینگ فون1 برای کسانی است که خواهان آیفون 14 هستند اما تحمل فرارسیدن زمان رونمایی این گوشی را ندارند یا خواهان گوشی اندرویدی هم‌رده آیفون 14 هستند. بنابراین ناتینگ فون1 جایگزین مناسبی است.

این دستگاه دارای طراحی مشابه با گوشی‌های اخیر اپل با لبه‌های زاویه‌ای مسطح است و تجربه عکاسی تا حدودی قابل مقایسه با زاویه اصلی و فوق عریض در پشت را ارایه می‌دهد.

به طور حتم گوشی ناتینگ فون1 با اندروید کار می‌کند در حالی که آیفون دارای سیستم عامل iOS است و این موضوع احتمالا قابل‌توجه‌ترین تفاوت برای اکثر مردم خواهد بود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد آیفون 14 در دست نیست زیرا انتظار می‌رود در اواسط سپتامبر عرضه شود و تا آن زمان نمی‌توان این دو گوشی را به درستی با هم مقایسه کرد اما می‌توان ناتینگ فون1 را با آیفون 13 قابل مقایسه دانست چراکه اشتراکات زیادی با هم دارند.

منبع: techradar