Screenshot 2022 07 15 125610
منتظر دو گوشی جدید از اوپو باشید

اوپو دو گوشی جدید فایند ایکس5 مدل پرو (Find X5 Pro Model) با تراشه پردازنده اسنپدارگون 8 پلاس نسل 1 و گوشی تاشوی فایند ان2 (Find N2) به زودی معرفی می‌کند.

با اینکه گوشی پرچمدار فایند ایکس5 پرو چندی پیش عرضه شد گویا که این شرکت قصد دارد به زودی مدل دیگری از این گوشی را روانه بازارها کند. همچنین در گزارش جدیدی خاطرنشان شده که یک مدل گوشی تاشوی جدید به نام فایند ان2 نیز به زودی از این شرکت عرضه خواهد شد.

در این خبر که افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن، منتشر کرده است آمده که اوپو، این تولیدکننده تلفن همراه چینی، در پی ارایه  فایند ایکس5 مدل پرو است. با تفاوت که این گوشی به اسنپدارگون 8 پلاس نسل 1 SoC مجهز می‌شود. علاوه بر این، یک مدل کاملا جدید تلفن تاشو نیز از این شرکت در راه است و جانشین گوشی اصلی فایند ان می‌شود.

این منبع اطلاعاتی ادعا می‌کند که اوپو گوشی هوشمند فایند ایکس5 پرو با پردازنده نسخه 8 پلاس نسل 1 را در اوت 2022 عرضه می‌کند. این خبر می‌افزاید که نسل بعدی تلفن تاشوی فایند ان2 نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه می‌رسد. این مدل دارای طراحی گوشی تاشو است و پوسته سفارشی موسوم به  ColorOS 13 خواهد داشت. دیجیتال چت استیشن نام رمز این گوشی را دراگون‌فلای (Dragonfly آسیابک: گونه‌‌ای از سنجاقک که ظاهری تقریبا مشابه سنجاقک دارد) اعلام کرده است.

عجالتا جزییات دقیق‌تری درمورد هر دو مدل گوشی هوشمند اوپو در دست نیست. بماند که دیجیتال چت استیشن اضافه کرده که اوپو قصد دارد به زودی دستگاه‌های پوشیدنی اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) و اوپو بند2 (Oppo Band 2) را رونمایی کند. با این همه، هیچ جدول زمانی برای انتشار این دو محصول منتشر نشده است.

منبع: gizmochina