2 1
ماپ روبوتی جدید شیائومی را ببینید

شیائومی ماپ روبوتی جدیدی با نام روبوت وکیوم ماپ 2پرو (Robot Vacuum Mop 2 Pro) مجهز به باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی را در هند رونمایی کرد.

شیائومی تصمیم دارد تا این ماپ را ابتدا به بازار هند روانه کند. روبوت وکیوم ماپ 2پرو همانطور که از آن پیدا است می‌تواند به سرعت و به طور یکنواخت آب را روی طبقات پخش و به راحتی آب را از روی زمین پاک کند. این نسل نوی سیستم ناوبری لیزری LDS در روبوت وکیوم ماپ 2پرو به گونه‌ای است که برای تمیز کردن منزل کاربر مسیری مطمئن مخصوص روز یا شب برای خود تعیین می‌کند.

این مدل جدید به شکل پیش‌فرض تمیز کردن را از چپ به راست تکرار می‌کند تا لکه‌های کف را پاک کند و دارای مسیرهای تمیز کردن حرفه‌ای بهبود یافته و مخزن آب هوشمند و کنترل‌شده الکترونیکی است. با 43 درصد قدرت مکش بیشتر از مکش معمولی 3000Pa، این ماپ پیشرفته گردگیری و جمع‌آوری زباله را از هر گوشه و کناری با حرکت 360 درجه به آسانی انجام می‌دهد.

1

این دستگاه قدرتمند می‌تواند 2000 فوت مربع را با یک گذر تمیز کند و با ظرفیت باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی 62 درصد افزایش توان یافته است. روبوت وکیوم ماپ 2پرو برای افزایش دقت و صحت در هنگام صعود 20 میلی‌متری دارای 19 حسگر با دقت بالا، یک حسگر ضد برخورد موسوم به LIDAR، شش حسگر تشخیص برجستگی و حسگرهای ضد سقوط است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه ساخت شیائومی می‌توان به تراز کردن دستگاه، عدم ایجاد مزاحمت و پاکسازی ثانویه است. همچنین حالت‌های تمیز کردن اتاق به شکل سفارشی وجود دارد و از دو دستیار صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می‌کند. روبوت وکیوم ماپ 2پرو امکان‌ بهینه‌سازی و ارتقای برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

روبوت وکیوم ماپ 2پرو شیائومی فقط در رنگ مشکی موجود می‌شود و قیمت آن تقریبا 325 دلار است. امکان سفارش این کالا برای هندی‌ها از 23 ژوییه 2022 در Mi India فراهم می‌شود.

3

منبع: gizmochina