Screenshot 2022 07 30 093205
ساعت هوشمند هوآوی واچ3 پرو رونمایی شد

ساعت هوشمند هوآوی واچ3 پرو (Huawei Watch 3 Pro) با نمایشگر 1.43  اینچی امولد و بدنه از جنس تیتانیوم در چین رونمایی شد.

در دو هفته گذشته گزارش‌هایی از عرضه چند محصول جدید هوآوی در بازار داخلی چین منتشر شده است. اکنون این شرکت ساعت هوشمند دیگری را به بازار عرضه کرده است که نام دارد.

هوآوی واچ3 پرو جدیدترین محصول پوشیدنی غول فناوری چینی است و با طراحی ممتاز وارد بازار می‌شود. این ساعت طراحی ظریفی و بدنه‌ای از جنس تیتانیومی دارد. در عین حال، بند این ساعت به دو صورت تیتانیومی یا چرم طبیعی است. این ساعت هوشمند هوآوی دارای صفحه نمایش امولد رنگی دایره‌ای 1.43 اینچی با وضوح 466 × 466 و 326 PPI است.

آن گونه که در وبسایت رسمی این شرکت آمده این مدل با طراحی برتر ساخته شده است. اما هوآوی به ‌رغم اینکه به دنبال یک ساعت مچی تجاری سنتی‌تر است این ساعت هوشمند یک ساعت مدرن با تمامی قابلیت‌ها است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مانند حسگر ضربان قلب، حسگر دمای بدن و قبیل اینها نام برد.

Screenshot 2022 07 30 093414

منتها به طرز ناامیدکننده‌ای در این برند از حسگر اکسیژن خون یا SpO2 استفاده نشده است و این در صورتی است که چنین قابلیتی به یکی از لوازم اصلی بازار ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. اما در عوض دارای گواهی‌نامه 5ATM مقاومت در برابر آب است. درخور ذکر این که ویژگی ECG و سیستم عامل HarmonyOS 3.0 از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند جدید نیز هست.

ظرفیت باتری و سایر پارامترهای هوآوی واچ3 پرو در حال حاضر نامعلوم است؛ اگرچه هوآوی ادعا می‌کند که این ساعت می‌تواند تا چهار روز با یک بار شارژ کامل در حالت هوشمند دوام بیاورد. علاوه بر این، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در خود جای داده است.

هوآوی این محصول را در چین با قیمت 2899 یوان (تقریبا 430 دلار آمریکا) عرضه کرده است.

منبع: gizmochina