gsmarena 000 1
رونمایی گلکسی واچ5 و گلکسی واچ5 پرو به زودی

ساعت هوشمند گلکسی واچ5 و گلکسی واچ5 پرو سامسونگ گواهی‌نامه NBTC دریافت کرده و به زودی رونمایی می‌شوند.

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند سری 5 سامسونگ در ماه آینده معرفی شوند. این دو ساعت هوشمند در وب‌سایت NBTC تایلند مشاهده شده‌اند. در این فهرست هیچ مشخصاتی از این پوشیدنی‌ها فاش نشده است. با این حال، به لطف افشای اطلاعات و راه افتادن شایعات جزییات بیشتری از این ساعت‌های هوشمند به بیرون درز کرده است.

گلکسی واچ5 با شماره مدل  SM-R915F و گلکسی واچ5 پرو با شماره مدل SM-R915F در سایت NBTC به ثبت رسیده‌اند. طبق معمول، مرجع صدور گواهی‌نامه هیچ مشخصاتی از هیچ یک از این ساعت‌های هوشمند فاش نکرده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که هر دو مدل ساعت هوشمند دارای دو دکمه فیزیکی هستند. احتمالا گلکسی واچ5 پرو ظاهر رسمی‌تری داشته و قیمتی بالاتر از واچ 5 داشته باشد. همچنین ممکن است سری گلکسی واچ 5 در 10 اوت 2022 همراه با گوشی گلکسی زد فول4 و زد فلیپ4 تاشوی سامسونگ عرضه شوند. این ساعت‌های هوشمند احتمالا در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و یاقوتی کبود به دست مخاطبان می‌رسد.

Screenshot 2022 07 18 100720

جزییات قیمت سری واچ5 نیز فاش شده و چو افتاده که این سری برچسب قیمتی 300 دلاری برای واچ5 چهل میلی‌متری بدون ال‌تی‌یی دارد. همچنین واچ5 پرو مجهز به ال‌تی‌یی 540 قیمت خورده است.

علاوه بر این، گزارش شده که سامسونگ امسال قاب چرخشی مورد علاقه طرفداران و مدل کلاسیک این ساعت‌ها را کنار گذاشته و قاب فیزیکی را با قاب دیجیتال جایگزین کرده است. در ضمن، ساعت‌های گلکسی آینده سامسونگ از مواد درجه یک مانند شیشه یاقوت کبود و تیتانیوم ساخته می‌شوند.

از سو دیگر، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سری واچ55 دارای حسگر دما و باتری با ظرفیت بالاتر باشد. با این همه، سامسونگ، این غول فناوری کره جنوبی، هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد سری ساعت‌های هوشمند آینده خود تایید نکرده است.

منبع: :gizmochinag