OnePlus 7T Hands on alert slider featured 1024x683 1
راه‌اندازی قریب‌الوقوع وان‌پلاس 10 یا 10تی

شرکت تولیدکننده تلفن همراه هوشمند وان‌پلاس در حال کار بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود است. اخیرا فاش شده که این گوشی با نام احتمالی وان‌پلاس 10تی در بازار عرضه خواهد شد.

این در حالی است که نمی‌توان احتمال نامگذاری این گوشی را به وان‌پلاس 10 مردود دانست. از سوی دیگر، سایت آنسایتگو تصاویری از نمونه‌های اولیه این گوشی هوشمند منتشر کرده است. به علاوه، اطلاعاتی نیز در باب مختصات فنی آن بیرون آمده است.

طراحی وان‌پلاس 10 (10تی)

از تصاویر رندری گوشی وان‌پلاس 10 چنین برمی‌آید که این گوشی دارای صفحه پانچ‌هول است. در سمت چپ دستگاه دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند و سمت راست گوشی مجهز به دکمه خاموش کردن صدا است که در نوع دیگری از این گوشی این دکمه به شکل کشویی است.

در قسمت پشت گوشی وان‌پلاس 10 ماژول بزرگ دوربین نشسته و یک ـ سوم از کل این فضا را به خود اختصاص داده است. ماژول مربعی شکل دوربین دارای سه دوربین و چراغ ال‌یی‌دی دایره‌ای شکل است. طراحی قسمت پشت دستگاه گویا الهام گرفته از گوشی وان‌پلاس 10 پرو 5جی باشد.

مختصات فنی وان‌پلاس 10 (براساس شایعات)

آن گونه در مطالب منتشر شده آمده، گوشی وان‌پلاس 10 با صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی و نرخ‌ تازه‌سازی 120 هرتز به بازار خواهد آمد. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی است. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهند گرفت.

قرار است این گوشی به تراشه پردازنده دایمنسیتی 9000 SoC مجهز شود، اما از قرار معلوم شرکت سازنده گوشه چشمی هم به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دارد. باتری گوشی وان‌پلاس 10 از نوع 4800 میلی‌آمپری با توان شارژ سریع 15 واتی است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و بلندگوهای استریو نام برد.

قیمت گوشی وان‌پلاس 10 در هند

قیمت گوشی وان‌پلاس 10 (10تی) بین قیمت گوشی وان‌پلاس 10 آر و گوشی وان‌پلاس 10 پرو قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که این گوشی در ماه ژوییه در هند و دیگر بازارهای جهانی راه‌اندازی شود.

منبع: gizmochina