Nokia G11 Ice Featured A 1920x1080 1
ثبت گوشی نوکیا جی11 پلاس در گیک‌بنچ

گوشی جدید نوکیا جی11 پلاس مجهز به تراشه T606 SoC و چهار گیگابایت رم در گیک‌بنچ ثبت شده است.

این در صورتی است که چند ماه پیش این شرکت از گوشی نوکیا جی11 رونمایی کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد که بنا دارد از نسخه پلاس این گوشی رونمایی کند. نوکیا جی11 پلاس در گیک‌بنچ به ثبت رسیده و مختصات کلیدی آن فاش شده و احتمالا به زودی رونمایی می‌شود. براساس اطلاعات موجود در گیک‌بنچ این گوشی نوکیا با تراشه هشت هسته‌ای Unisoc همراه است. همچنین با اندروید 12 به دست علاقه‌مندان به گوشی‌های این شرکت خواهد رسید.

براساس اطلاعات اولیه موجود در صفحات مجازی مای اسمارت پرایس، شماره مدل گوشی نوکیا جی11 پلاس در گیک‌بنچ ثبت نشده است اما از آن تحت عنوان «نوکیا جی11 پلاس» نام برده شده است.

برپایه داده‌های موجود گوشی جی11 پلاس از تراشه پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc مشابه سری چی گوشی‌های هوشمند این شرکت برخوردار است. همچنین این پردازنده از نوع 1.61GHz است. افزون بر اینها، مجهز به Mali G57 GPU می‌شود. تمامی این اطلاعات حاکی از آن است که نوکیا جی11 پلاس احتمالا از تراشه Unisoc T606 Soc نیز بهره بگیرد. از سوی دیگر، این گوشی هوشمند با چهار گیگابایت رم و انواع مختلف حافظه داخلی همراه خواهد بود. همچنانکه در بالا اشاره شد این گوشی با اندروید 12 روانه بازارهای جهانی می‌شود.

اینها همه اطلاعاتی است که می‌شود از مختصات موجود در گیک‌بنچ استخراج کرد. نوکیا هیچ یک از این داده‌ها را تایید نکرده اما از نوع تراشه پردازنده آن می‌توان دریافت که با یک گوشی هوشمند پایین‌رده شبیه به نوکیا جی11 طرف هستیم.

گفتنی آنکه نوکیا جی11 دارای صفحه نمایش شش و نیم اینچی از نوع IPS LCD و ناچ قطره اشکی است. میزان وضوح این صفحه نمایش اچ‌دی پلاس 720 در 1600 با نسبت تصویری 20:9  و نرخ تازه‌سازی 90Hz  و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180Hz است. در این گوشی از تراشه Unisoc T606 با رم سه گیگابایت استفاده شده است.

منبع: gizmochina