gsmarena 002 4
تصاویری تازه از گلکسی زد فلیپ4 لو رفت

چند تصویر از گوشی گلکسی زد فلیپ4 سامسونگ که این گوشی هوشمند را از بغل نشان می‌دهد لو رفته است.

گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ4 به تازگی در FCC تأیید شده و سامسونگ قرار است به زودی این دستگاه را عرضه کند. با اینکه این گوشی هنوز به طور رسمی مشاهده نشده به تازگی تصاویری از این گوشی تاشوی کامپکت سامسونگ به بیرون درز کرده است.

تصویر زیر قسمت راست گوشی گلکسی زد فلیپ4 را با طراحی و چیدمان مشابه با گلکسی زد فلیپ3 نشان می‌دهد. در این تصاویر حاشیه‌های گوشی گلکسی زد فلیپ4 صاف‌تر است و حالت براق گوشی شاید نشان ‌دهنده این باشد که سامسونگ کمی آبکاری ملایم‌تری روی قاب آن اعمال کرده باشد. شاید هم در نهایت با یک گوشی براق و صیقلی روبه‌رو شویم.

gsmarena 003 5

اگر غیر از این باشد همچنان همان دوربین‌های دوگانه را که در پشت زد فلیپ4 نمایانند می‌ببینیم؛ اگرچه این امید هست که با وجود طرح‌بندی مشابه، دوربینی با سخت‌افزار به‌روز به کار گرفته شود. علاوه بر این، دکمه پاور با حسگر اثرانگشت و کلیدهای تنظیم صدا در همان مکان زد فلیپ3 قرار دارند.

زد فلیپ4 همچنین یک نسخه سفارشی خواهد داشت که در آن مشتریان می‌توانند رنگ هر پنل گوشی و شاید قاب را خود انتخاب کنند. درمورد رنگ هم باید انتظار داشت که چیزی بیش از زد فلیپ3 بسپوک ادیشن (Bespoke Edition) ببینیم.

Screenshot 2022 07 16 095003

از جمله چیزهایی که بهتر است در زد فلیپ4 بینیم عمر باتری بهبود یافته، شارژ سریع‌تر و عملکرد تصویربرداری بهبود یافته است. همچنین از اینکه سامسونگ تصمیم گرفته یک SoC پایین‌تر و کارآمدتر را در این گوشی قرار دهد تا به عمر باتری کمک کند جای بسی خوشحالی است. تاشوهای نسل بعدی سامسونگ در چند ماه آینده در کنار گلکسی واچ5 جدید و هندزفری گلکسی بادز2 پرو جدید وارد بازار خواهند شد.

منبع: :91mobiles