gsmarena 000
بدنه‌های لو رفته آیفون 14 را ببینید

تصاویری از قاب‌های لو رفته آیفون 14 منتشر شده که در آنها محدوده قرارگیری دوربین کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود که اپل در اواخر سال جاری میلادی چهار مدل آیفون 14 را روانه بازار و خط تولید آنها نیز تغییر پیدا کند.

از آنجایی که آیفون 12 و 13 فروش خوبی ندارند اپل قصد کرده تا در عوض یک مدل بزرگتر که از نوع پرو نیست را پرفروش کند تا بزرگترین اندازه آیفون را به قیمت به‌صرفه‌تری برساند.

این تصاویر در حالی از توییتر و ویبو گرفته‌ شده‌‌اند که انتظار می‌رود آیفون 14 و 14 پرو دارای نمایشگرهایی با اندازه مشابه (6.1 اینچ) باشند و مدل بزرگتر آیفون 14 و 14 پرو مکس در این صورت باید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشند. این مدل‌ها شبیه همان قالب‌های فلزی هستند که چند ماه برملا شدند.

gsmarena 001 2

در این بین همچنین مقایسه‌ای بین اندازه واقعی و فرضی دوربین آیفون 14 پرو مکس شده است. دوربین آیفون 14 پرو مکس بزرگتر که ممکن است نشان دهنده سخت‌افزار جدید دوربین باشد که برای 14 پرو مکس در نظر گرفته شده است.

گزارش‌ها تایید می‌کنند که آیفون 14 پرو مکس به دوربین 48 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر مجهز خواهد شد و دوربین‌های جلو در مدل‌های پرو به طور قابل توجهی ارتقا خواهند یافت. در غیر این صورت، به نظر می‌رسد مدل‌های بعدی آیفون طراحی مشابهی از نظر صاف بودن لبه‌ها و قسمت‌های جلو و عقب داشته باشند. این احتمال هست که در قسمت ناچ هم تغییراتی صورت بگیرد و به جای بریدگی، یک سوراخ دوگانه برای سخت‌افزار Face ID اعمال شود.

gsmarena 003 2

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که فقط مدل‌های پرو اپل امسال تراشه جدید A16 را دریافت خواهند کرد و این در حالی است که در مدل‌های 14 و 14 پلاس استفاده از A15 که در سری آیفون 13 اپل استفاده شده ادامه خواهد یافت. همچنین محتمل است که شرکت اپل تولید مدل‌های پرو امسال را در اولویت قرار دهد.

منبع: GSMArena