Screenshot 2022 07 14 104215
ایسوس زنفون 9 اواخر ماه جاری میلادی از راه می‌رسد

تاریخ راه‌اندازی ایسوس زنفون 9 پس از آن اتفاقی است یک ویدیویی تبلیغاتی تمام جزییات اصلی این گوشی را فاش کرد.

ایسوس زنفون 8 یکی از گوشی‌های پرچمدار سال 2021 بود که به دلیل اندازه جمع‌وجور، سیلیکون کیفیت بالا و امکانات اضافی مورد استقبال قرار گرفت. پیشتر به لطف ویدیوی فاش شده باخبر شدیم چه زنفون 9 چه امکاناتی دارد اما این شرکت اکنون تاریخ عرضه گوشی آینده را تایید کرده است.

ایسوس اعلام کرد که آیین رونمایی زنفون 9 9 روز 28 ژوییه ساعت 9 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (3 بعدازظهر به وقت گرینویچ +2) برگزار می‌شود. در تیزر دیگری که این گوشی را از جلو نشان می‌دهد اندازه جمع‌وجور آن را نیز تبلیغ می‌کند.

ایسوس جزییات دیگری از این گوشی ارایه نکرده است اما به لطف ویدیوی فوق‌الذکر که هفته گذشته منتشر شد معلوم شد که زنفون 9 مجهز به تراشه پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، باتری 4300 میلی‌آمپری، جک سه و نیم میلی‌متری و دارای گواهی‌نامه IP68 است.

زنفون 9 همچنین قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 همراه با به اصطلاح تثبیت‌کننده گیمبال (Gimbal: ک پشتیبان چرخشی و لولامانند است که شرایط گردش و چرخش یک شی دور یک محور را فراهم می‌سازد) کامل شود. از طرف دیگر، هیچ خبری در مورد دوربین دوم قسمت عقب این گوشی وجود ندارد ولی این احتمال هست دوربین اولتراواید باشد.

با این همه، جزییات بیشتری مانند قیمت و در دسترس بودن زنفون 9 روز 28 جولای مشخص خواهد شد. همچنین امید است که گوشی جدید شرکت ایسوس در گستره‌ای وسیع‌تر توزیع شود.

منبع: androidauthority