2022062413473969
ایرپادز پرو2 با دو قابلیت پایش ضربان قلب و سمعک روانه بازار می‌شود

ایرپادز پرو2 به زودی عرضه می‌شود و امروز در خبری جدید تصاویری جدید از هندزفری بی‌سیم منتشر شده است.

این هندزفری بی‌سیم با سیستم در بسته (SiP) مخصوص تراشه H1 همراه است که از حذف صدای محیط پیرامون پشتیبانی می‌کند. سیستم در بسته جدید به دلیل برخورداری از «یکپارچگی بالاتر و تکنولوژی ساخت بهتر» باعث مصرف بهینه باتری می‌شود.

gsmarena 001 5
ایرپادز پرو2 با دو قابلیت پایش ضربان قلب و سمعک روانه بازار می‌شود 6

ایرپادز پرو2 همچنین از قابلیت Find My function بهره می‌برد که مانند دیگر قابلیت‌های جدید از قبیل پایش ضربان قلب و سمعک پدیده نوظهوری است. کیس شارژ به درگاه شارژ سریع USB-C مجهز است.

همچنانکه در تصاویر پیدا است ظاهر ایرپادز پرو2 به ایرپادز پرو و ایرپادز پرو3 شباهت زیادی دارد و این نشان می‌دهد که جملگی اعضای یک خانواده‌اند. پایه‌های ایرپادز پرو2 دارای همان دکمه‌های حساس به فشار نسل قبل هستند.

gsmarena 002 3
ایرپادز پرو2 با دو قابلیت پایش ضربان قلب و سمعک روانه بازار می‌شود 7

ایرپادز پرو2 احتمالا با استفاده از حسگر ضربان قلب قادر به پایش دمای بدن است اما معلوم نیست که این پایش دما وجود قطعی داشته باشد.

قابلیت سمعک همراه با کیس شارژ جدید کار می‌کند چراکه دارای میکروفون است و می‌تواند آنچه را که می‌شنود برای بهبود صدا به هدفون منتقل کند. همچنین یک بلندگو در کیس شارژ وجود دارد که می‌تواند صداها را هنگام درگیر کردن قابلیت Find My function پخش کند. بنابراین به شما امکان می‌دهد مکان کیس شارژ را راحت‌تر پیدا کنید.

gsmarena 003 2
ایرپادز پرو2 با دو قابلیت پایش ضربان قلب و سمعک روانه بازار می‌شود 8

ایرپادز پرو2 ظاهرا قادر به ترکیب صداها با دامنه بالا و تقویت‌کننده‌های دامنه دینامیکی بالا به همراه اکولایزر سازگار خودکار و جهت‌‌یابی صدای فضایی (spatial audio) با ردیابی سر و اشتراک‌گذاری صدا را دارد.

gsmarena 004
ایرپادز پرو2 با دو قابلیت پایش ضربان قلب و سمعک روانه بازار می‌شود 9

منبع: 52audio