moto x4 review 2017 11 06
انتشار اندروید 8.0 اوریو برای Moto X4 Android One Edition

انتشار اندروید 8.0 اوریو برای Moto X4 Android One Edition

شرکت موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و عرضه می دارد. در این میان باید به تلفن هوشمند قابل توجه اخیر Moto X4 Android One Edition اشاره کرد، که با مشخصات کارآمد می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

شاید Moto X4 یک میان رده شبه پرچمدار بوده اما کیفیت ساخت بالا و مشخصات آن می تواند رضایت مخاطب و کاربر را جلب کند. Moto X4 Android One Edition همانطور که از نامش پیداست به سیستم عامل اندروید وان مجهز بوده که به تازگی کمپانی چینی تصمیم گرفت بروزرسان اندروید 8.0 اوریو را برای این اسمارتفون منتشر کند.

motorola moto x4 1

این نسخه ویژگی های جدیدی را برای  Moto X4 Android One Edition رقم می زند. شرکت موتورولا پیشتر بود که تصمیم گرفت گوشی هوشمند موردبحث را معرفی کند و حال با گذشت مدت زمان کوتاهی  شرکت موتورولا سیستم عامل جدیدی را منتشر کرد.

از مشخصات محصول شرکت موتورولا باید به صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080*1920 پیکسلی LTPS IPS LCD، پردازنده اسنپدراگون 630 هشت هسته ای، حافظه رم 4 یا 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 32 گیگابایتی، تراشه گرافیکی Adreno 508، دوربین اصلی دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000  میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی باید Moto X4 Android One Edition را گوشی هوشمند قابل توجه و شبه پرچمداری دانست که می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. تجربه کار با این اسمارتفون شرکت موتورولا بسیار ساده و آسان بوده و افراد می توانند ساعت ها به استفاده از آن بپردازد. انتظار می رود بزودی اندروید 8.0 اوریو برای دیگر محصولات موتورولا نیز منتشر شود و از آنجایی که اسمارتفون Moto X4 Android One Edition به تازگی معرفی شد، بدیهی بود موتورولا نخستین بار برای آن آپدیت نرم افزاری را منتشر کند.

شایان ذکر بوده پیشتر شرکت موتورولا چند مدل گوشی هوشمند معرفی کرده است و محصول جدید یعنی Moto X4 Android One Edition  یکی از آنها محسوب می شود. البته برای سال 2018 موتورولا برنامه گسترده ای داشته و در نظر دارد تا نسل جدید اسمارتفون های خود را از میان رده گرفته تا پرچمدار معرفی کند. البته این شرکت همیشه اواسط سال را جهت معرفی پرچمداران در نظر می گیرد و همیشه ینز میان رده ها اوایل سال رونمایی می شوند.

اگرچه Moto X4 Android One Edition  در اواخر سال جاری توسط موتورولا معرفی شده است و توانست بسیار مورد توجه همگان قرار گیرد.

منبع