اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی 2 سامسونگ
اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی 2 سامسونگ در راه

سامسونگ در بازار اسپیکر هوشمند تازه ‌وارد است؛ هر چند این شرکت کره جنوبی از بیش از سه سال قبل در حال عرضه چنین دستگاهی است. متاسفانه اسپیکر هوشمند گلکسی هوم از مرزهای کره جنوبی فراتر نرفت و برادر کوچکتر او یعنی گلکسی هوم مینی نیز محکوم به خانه‌نشینی شد.

گرچه سامسونگ امید بسیار برای روانه کردن این اسپیکرهای هوشمند به دیگر بازارها داشت، باور بر این است که این شرکت به قدر کفایت با این محصولات وقت خود را تلف کرده است و بعید به نظر نمی‌رسد که آینده‌ای درخشان در انتظار اسپیکرهای هوشمند سامسونگ وجود داشته باشد.

حرف راست تلخ است اما باید گفت! سم‌موبایل در گزارشی اعلام کرده که این غول کره جنوبی هم‌اکنون در حال کار برای ادامه دادن به گلکسی هوم مینی است. به هر حال، برخلاف محصول اصلی اسپیکر هوشمند، گلکسی هوم مینی 2 دارای قابلیتی مانند صفحه نمایش است که همین باعث می‌شود تا یک قدم پا را از اسپیکر هوشمند معمولی بودن فراتر بگذارد.

گفتن این مطلب که سامسونگ ناگهان تصمیم گرفته تا تولید انبوه اسپیکر هوشمند را شروع کند یا این که فقط می‌خواهد از مشتریان بازخورد بگیرد دشوار است. چنانچه توسعه گلکسی مینی 2 ادامه پیدا کند، احتمالا در همایش جهانی گوشی همراه 2021 یا شاید چند ماه دیرتر خبرش به ما می‌رسد.

منبع: phonearena