new surface pro
مایکروسافت و عرضه سرفیس پرو با LTE

مایکروسافت و عرضه سرفیس پرو با LTE

شرکت مایکروسافت در اوایل ماه دسامبر تصمیم  گرفت نسخه LTE تبلت هیبریدی سرفیس پرو را عرضه دارد. تبلتی که مشخصات رده بالایی داشته و توانست به عنوان یکی از برترین تبلت های ویندوزی شناخته شود.

به تازگی کمپانی ردموندی تصمیم گرفت فروش نسخه LTE سرفیس پرو را از طریق فروشگاه مایکروسافت استور انجام دهد. نسخه LTE با مشخصاتی چون پردازنده Core i5 اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی همراه است.

این نسخه قیمتی 1149 دلاری دارد و در سوی دیگر مدل 1449 دلاری شامل مشخصاتی چون پردازنده Core i5 اینتل، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی اس اس دی و برخی دیگر می شود.

عمر باتری این تبلت به 13.5 ساعت می رسد که بسیار قابل توجه و کارآمد است. جزئیات دقیقی از نسل بعدی سرفیس پرو در دست نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت ردموندی به معرفی این تبلت هیبریدی کارآمد بپردازد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره سرفیس پرو 2018 منتشر نشد اما اگر شایعات حقیقت گفته باشند باید با تبلت بزرگ از برند مایکروسافت رو به رو باشیم. با عرضه نسخه LTE سرفیس پرو می توان انتظارات بسیاری از محصول شرکت مایکروسافت داشت.

منبع